we said it!

ingen mer bloggning på denna blogg! Vi flyttar till en annan bloggportal! Vi lägger ut länk här när designen är klar där osv. PUSS!

I Just wanna have fun

Hejsan! Sitter just nu i mitt rum och gör inte ett piss förutom att jag bloggar , Kul va? Inte så. Ville vara med Amanda men hon skulle iväg med sin mamma typ satt vi ska träffas efter .. Så vafan ska jag underhålla mig med tills dess? Har läst alla bloggar som jag brukar men ingen uppdaterar typ satt det suger men det är inte så konstigt .. Det är ju SOMMARLOV! Blöh hatar att vara sjuk , Vill bara vara frisk satt jag kan bada och hare kul! Men det blir nog bra snart. Jag kan ju fortfarande gå ut och träffa vännerna som tur är :) Men nu ska jag se om det finns något att käka här hemma , Pussen!

Hade tråkigt när jag vaknade satt lockade håret!
Men aja detta är iaf dagens outfit.Tröja : Gina Shorts : Cubus


natti!

Har inget att göra och datan är tråk satt ska lägga mig och smsa :) Vi hörs imorn bitches!


Vill så gärna!



Gaah så jävla snyggt. Vill ha något liknande när jag får tatuera mig, hur snyggt liksom?!


Död

Heeeeeeeeej babes!

Kom nyss ut ur duschen. Har vart på Grönan hela dagen med en massa trevligt folk, oherre va varmt de har vart. Måste vart över 31 grader i solen iaf,  Aah som jag har svettats!  Men som tur var så va de inte lika fullt på grönan som de brukar vara, de var nog ganska många på skansen idag eftersom att allsång på skansen hade premiär nystart med ny programledare o allt. 

Aja, nu är jag iaf hemma igen, känner mig ganska död faktiskt - Underbart! Eller inte, ska iaf försöka hitta någon bra film o lägga mig i sängen osv. Hörs!


smile

Är hemma hos mamma nu & Sitter i soffan och tittar lite smått på Allsång på skansen som nu bytt programledare , Igen .. Det gillas väl :) Anders Lundin var ju sååådär  , Men Lasse var ju coool! Men nu är det Måns Zelmerlöv ! Aja whatever nog om det! Ikväll blir jag hemma framför tvn satt vi hörs , Kyssar♥

Fint väder!

Ledsen bloggen! Men igår la jag bloggen åt sidan för att bara vara med Ellen :) Vi åkte iaf till stan och käkade middag på vapiano , deras ceasar var dock inte så god som dessan skriver ;) Sov hos Ellen igår! Vi var ute en stund med en massa folk , var väl helt okej! Inte den roligaste kvällen ever direkt! Är just nu hos pappa han hämtade mig hos Ellen för en timme sen och lite mer :p Har packat väskan och städat upp i rummet! Ska till mamma idag , Men vi hörs väl senare! Btw Amanda är på grönan och hon uppdaterar förhoppningsvis ikväll eller imorn :) Bara satt ni vet! PUSS!


Gårdagens Outfit orkar inte vända på bilden!


13:21

Godmorgon Sweethearts!

Sovit gott? Jag och Emelie vaknade för ungefär en timme sen av att Lulle ringde mig, härligt uppvaknande eller?  Men vi hade endå ställt klockan på tolv satt vi inte skulle sova hela dagen så de var bara 10 min kvar innan klockan skulle ringa när han ringde så de är lungt. Vi har nyss ätit frukost, haha.. Korv med Bröd o cola till frukost - Toppen!

Ska fixa mig lite nu sen så drar vi oss väll mot centrum o fixar lite stuff. Men ni får en Bra dag o sitt inte inne vid datan hela dagen nu när vädret är på topp;)  Skriver en mobilblogg lite senare under dagen, Puss babes!


Osminkad. Dagens outfit iaf, lite enkel sådär.

Ellenpellenpironparonpung!

Hejsan! Vädret är ju sjukt fint! Och jag sitter inne :( Men nej jag väntar på att Ellen ska vakna eller svara på sms -.- Haha bara för det svara hon nu:) Men idag blir det att hänga med Ellenpellen :) Vad vi ska hitta på har jag ingen aning om! Meen något kul blir det ju iaf :D Haha Men skriver lite senare om vad som händer :) PUSS!

2009♥

Nattinlägg

Gokväll'

Sitter hemma hos Emelie o har de mys, känner mig så sjukt osocial. Har nyss kollat en massa bloggar, bdb o facebook osv o sen nu när jag äntligen tänkte lägga mig i sängen så kom jag på att jag helt glömt bort bloggen efter att jag mötte Emelie idag. Hade tänkt skriva iaf en mobilblogg, men näe helt ändrade planer varte...

Jag o emelie fixade iaf allt vi skulle sen, lite senare på dagen så mötte vi Moa oxå o drog till donken o käkade middag. Hur gott?! - Muuums! Sen efter de då drog vi oss mot Salem igen o mötte Vera, Ronja o Anders. Trevlig kväll med underbart sällskap;) Hoppas ni haft en bra dag, Gonatt!

Myskväll!

Hej kom in för ca en timme sen men glömde blogga då , srry! Drog iaf ut och träffade Amanda och Emelie , Vi åkte till tumba och dom käka på donken , Fetton .. Skämt åsido åt ju själv en mcflurry kladkaka (a) Lite senare drog vi och träffade Vera , Ronja & Anders. Det var helt galet vi blev jagade och typ hotade av fiskmåsar! Jag var skit rädd! Sen vid halv elva drog jag hem och min fina vän Anders följde mig :) Faast vi bor ju på samma stig satt .. Haha :)
Men nu har jag käkat äcklig hostmedicin  , den hjälper iaf :) Men gash vad ont i halsen jag har! Inte så konstigt har ju sprungit ifrån Fiskmåsar! Men aja nu ska jag göra något varmt att dricka , HOPPAS VI HAR SAFT HEMMA ! Pusselipuss vi hörs imorn eller senare ikväll ♥
Fucking fågel!

Midsommar

Hej babes! Haft en trevlig midsommar? Jag firade ju midsommar i Tyresö, de var helt okej, träffade mina kusiner om jag inte träffat på typ 6-7 år oså regnade de ju inte under Midsommaraftonen så de har ju vart helt okej.

Kom nyss hem, ska strx hoppa in i duschen o fixa mig lite osånt. Sen ska jag möta Emelie o fixa lite saker, dock inte något jag kan skriva on här. Men vi hörs om en stund, Pusssålänge!♥

Bild från Midsommarfirandet vid tyresö slott. Hehe.. dock dansade jag inte runt midsommarstången.



Facebook!

Hej! Nu är jag äntligen hemma , Jätte skönt! Har inte alls sovit bra inatt :( Men mår mycket bättre nu som tur e! Sitter Just nu vid facebook och chattar med Amanda och ska fortsätta med det nu satt vi hörs senare då jag har något att berätta :)

September 2010

Inte bra!

ja just nu sitter jag och dricker te , men jag tvingar i mig det eftersom att jag inte alls gillar te .. Sjukt äckligt enligt mig! Men bilden blev rätt cool iaf ljuset ser ju ut som ett hjärta , man ser oxå sockerbitarna på bottnen xd men det gjorde dock inte tet godare! Vi var ju som sagt tidigare idag på lager 157 men det fanns inte alls så mycket fint hittade en tröja som jag kanske visar upp senare:) men nu ska jag spela maxi yatsy med alla , vi hörs imorn .. Puss och godnatt sålänge!

Bruce willis!

Hej på er! Haft en bra midsommar igår? Min var väl helt okej.. Trodde att jag började bli frisk men idag känns nästan allt värre! Slemhosta och halsont , Gött. Har nyss tittat på första Die hard filmen och gosh vad den var bra! Bruce willis du gör mig aldrig besviken <3 men har 2 och 3 kvar att se:) 4 var den första jag såg konstigt nog ''/ senare idag ska vi åka till lager 157 , det är något ställe med märkes kläder:p men har inte så mycket att göra och är väldigt trött , satt nu blire att titta på 2an oxå:) puss vi hörs!

Bruce willis!

Hej på er! Haft en bra midsommar igår? Min var väl helt okej.. Trodde att jag började bli frisk men idag känns nästan allt värre! Slemhosta och halsont , Gött. Har nyss tittat på första Die hard filmen och gosh vad den var bra! Bruce willis du gör mig aldrig besviken <3 men har 2 och 3 kvar att se:) 4 var den första jag såg konstigt nog ''/ senare idag ska vi åka till lager 157 , det är något ställe med märkes kläder:p men har inte så mycket att göra och är väldigt trött , satt nu blire att titta på 2an oxå:) puss vi hörs!

Glad midsommar!

Igga min äckliga nagel! Godmorgon, allt väl? Själv känns det som att skallen ska sprängas , väldigt roligt! Är ju inte riktigt frisk satt låter som en kråka , damp kan knappt prata. Men ville bara säga att uppdaten från mig kommer inte vara den bästa när jag är har ute på landet , men kommer Blogga som vanligt när jag kommer hem sen igen! Men nu ska jag knarka ipren.. Puss!

Mobilbloggning live från landet xd

såhär ser jag ut idag:) kom nyss fram till landet:p hann inte Blogga innan jag åkte eller hann hann jag men jag ville umgås med Rebecca så mycket som möjligt .. Vi käkade sushi och sen gick vi hem till mig och tittade på film:) myspys! Men vi ska äta snart satt ska hämta datan ur bilen så länge , puss!

Sushi♥

Godmorgning sweethearts! Sovit gott? Själv har jag lyckats sova heela natten :D Har ingen feber heller! Satt idag blir det att käka sushi med min älskade & saknade kebab! Sen när pappa slutat jobba drar jag till landet , Datan följer med men vet inte om jag kommer ha tillgång till internet men hoppas det ska testa en grej men mobilen! Annars kommer jag självklart mobilblogga! Men nu ska jag fixa till mig och sedan träffa bästisen.. Pussen!

bjuder på mitt fejs

What a day!

HelliHallo Gullungar!

Nu är jag tillbax igen dock så kommer uppdateringen kanakse inte vara den bästa de kan hända att jag missar att blogga osvosv. Men ska iaf försöka igen, så får vi väll hoppas bästa.. Right!?


Hur mår ni? Just nu mår jag hur riktigt bra fasktikst dock är jag väldigt trött, sov inte alls bra igår o idag gick jag upp ganska tidigt och har spenderat dagen på Grönan bland en massa folk. Dock hade jag inte ens behövt ställa klocka o skit för Josefin försos sig endå. Så imorse sunt halv elva gick jag upp och fixade mig osv tog Bussen mot rönninge o skulle möta Josefin.Jag ringer henne när jag kommit fram oså ligger hon o sover, så tänkte jag att jag skulle dra hem en stund o vänta på henne osen när jag kommer hem så har jag lömt mina nycklar hemma o ingen är där så jag kommer inte in. Så dår drog jag hem till Josefin o väntade på henne sen när vi skulle dra så hann vi inte med Bussen o när den andra bussen äntligen kommer så åker den förbi oss? Shit vilken morgon seriöst haha.. Men tillslut så kom vi in till stan iaf, o vi hadde grymt kul trots allt.

Nuså blir de Film o mys i sängen, Hörs imorn bitches!


LOVE TV

just nu så tvn mitt allt , skämt åsido! Men seriöst jag har inte gjort ett skit idag bara legat här i soffan med datan och tittat på tv , känner mig grymt ofräsch .. Jag har ju feber satt kallsvetas , Gött det är ju sjukt mysigt! Tror faktiskt att jag ska ta en dusch nu satt vi hörs senare .. PUSSELIPUSS♥

Min kära keps !


kiss

Hej på er! Vad har ni gjort idag? Själv har legat på soffan hela dagen (Soffpotatis). Just nu nördar jag Disney Channel , Hähä brukar göra det när jag är sjuk^^ tror faktiskt att jag ska till landet imorn endå! Får väl ligga i ett rum och titta på film? Gött har ju laddat ner massa nya filmer idag :) Men nu ska jag titta på fairly Odd parents , hähä coolchey! Vi hörs bitches!


UTTRÅKAD!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Rösta på min klänning , eller varför inte gör din egen! Du har chansen till att vinna en resa för två och massa annat !
(klicka på bilden för att komma dit)

sick

Godmorgon! Hur mår ni idag? själv mår jag inte alls bra , febern har höjts lite! Hade 38° igår och har 39° idag :( Satt jag kanske inte ens kan åka till landet imorn :( Har inte sovit bra inatt , har frysit som fan! Just nu ligger jag i soffan och tittar på våra bästa år! Men har inte så mycket mer att säga satt vi hörs Latero!
I love the sun when it shines on me ♥

Nu ska snorungen sova!

Ja klockan är halv tio och jag ska typ sova! Eller iallafall stänga av datan ,för har så himla ont i huvudet och febern blir bara högre & högre! Life is a bitch sometimes! Men nu stängs datan av , Vi hörs imorn när jag vaknat!

Old pic.

Feber är alltid kul , right?

Tog tempen nyss och det visade sig att jag har feber :( Buhu .. Har ont i hela kroppen och vill bara sova men nej det går inte ! Varför ska jag vara sjuk nu? Bläääh stoooor diss längtar bara tills det är över!

Just nu sitter jag och chattar med Rebecca , min fina vän♥ Saknar henne massor , Typiskt att jag skulle bli sjuk just idag då vi skulle leka , Fandå! Det har tagit mig en halvtimme att skriva detta satt nu ska jag titta på Vänner innan det tar ännu en halvtimme , Pussen!


Action baby!

En sak ni kanske inte visste om mig är att jag älskar action filmer! Transformers , Die Hard & Red är mina favoriter! Har dock bara sett en av die hard filmerna & men har sett att TF filmerna(TF 3 har biopremiär den 29 juni!) Men är ju sjuk just nu satt kanske ska ta och tanka ner alla die hard filmer? Btw om ni inte redan sett Red , GÖR DET! Bruce Willis från Die hard är även med i den filmen (y)

Bruce Willis!

Kill me

Jag mår verkligen jätte dåligt :( Har åkt på en riktigt äcklig förkyldning , buhu! Är såå himla trött men kan ändå inte somna , knas. Det svider under näsan , ni vet så som det gör när man har snyttit sig för mycket! Usch stor diss på att vara sjuk på sommarlovet.


Trött på det bruna håret satt jag ...

Har bestämt mig för att bli emo. Eller inte men tycker faktiskt att det är sjukt snyyggt och coolt (på vissa) med rött hår , fast skulle aldrig våga färga rött själv! Och Piercing i läppen är något jag verkligen vill ha , Näsan kan jag bara ge upp vet redan vad mina föreldrar tycker om det Hähä! Men som ni ser är jag inte världens proo i ps cs5 använder mest ps elements , Som är mycket enklare men jag vet dock inte hur man laddar ner penslar dit ''/ Någon som vet det?

SnorUnge_97

Hej på er! ligger just nu i soffan och är as trött. Har inte sovit något i natt , är så snorig satt ja inte vet vart jag ska ta vägen! Har ni något tips till vad man kan göra för att bli frisk snabbare? Vill ju verkligen inte vara sjuk , hatar det.. Det värsta är ju att jag har sommalov buhu! Skulle träffat Rebecca idag oxå men fick säga att jag var sjuk :( Men får hoppas att jag är frisk till torsdag .. ska nämligen till landet då och fira midsommar , Inte så kul och ännu värre om det är massa skrikande barn där! Men ska leka i photoshop nu, Snorpuss!

Random bild ur arkivet

we might have done this many times but...

I'm starting again! Japp fick något ryck imorse när jag vaknade av att jag ville blogga! Kanske är för att jag är sjuk och inte har så mycket att göra? Ehh jag vet inte , Uppdaten kommer inte vara den bäästa nu i början men jag kommer kunna mobilblogga när jag är ute! Som sagt såå är jag sjuk just nu satt så roliga inlägg vet jag inte om det kommer bli men jag ska göra mitt bästa! Ska även få Amanda att blogga igen :) Men vi hörs pussen!
Btw , designen ska fixas så fort som möjligt! tyckte bloggen såg såå mörk ut satt bytte bara färg på bakrunden!


BLOGGPAUS!

Kommer tillbaka då jag känner för det!
Pusselipusspuss! Btw , JAG HAR SOMMARLOV NU :D:D:D:D:D:D:D

Regn-väder!

Hejsan svejsan snyggingar!

Kom hem från skolan för ca en timme sen, var bara i skolan en snabbis o kollade på en fotbollsmatch mellan niorna o lärarna o städade mitt skåp o hämta min jeansjacka som har legat i drä jag vet inte hur länge, hehe..

Just nu ligger jag på min säng o checkar facebook o lite bloggar osånt basic, ska strax kolla på en film o vänta på att min mamma ska komma hem så hon kan skjussa mig till papi så jag kan hämta min klänning. Har ingenting sepc planerat för dagen, så de finns inte så mycket att skriva. Men vi hörs sen, Puuss!♥




Fucking solsting!

Nu ska jag sova , har fått lite solsting satt har jätteont i huvudet! :( Men aja vi hörs imorn bitches!

old , men har bildbrist som vanligt -.-

Goodnight and sleep tight♥

Godnatt!

HISS/DISS

Att det snart är sommarlov, Kommer ju bli sjukt najs bada , sola , grilla , alla utekvällar .. Myyyys!
Det fina vädret & Mina underbara kompisar!
Alla sommarplågor!
Att vara solbränd , jävla snyggt!
Muskler på killar , finns det något snyggare?
Solsting , Hatar det!
Pollenallergi!
Folk som vill förstöra för andra!
Spotify , Man kan ju bara lyssna på en låt minst 5 gånger och sen måste man vänta 1 HEL månad innan man kan lyssna igen!

Kyss / Moa

L Y C K A


Dagens fråga - Guldkort?

Är de någon som ska köpa Guldkort till grönan inför sommaren?
Själv så tror jag faktikst att jag ska tjata till mig ett av mami o papi, de är så jävla dyrt om man få för sig att åka dit ofta, så då är de nog värt pengarna o köpa ett Guldkort.. Right?;)
Men hörni vi kanske ses där!

SOMMAR!

Åh.. Livet leker o allt känns så jävla bra just nu, sommarlov om 2 dagar fyfan va SKÖNT!

Asså herregud va allt är bra just nu 2 fukking dagar kvar till skolavslutningen helt sjukt ju! Jag har ju typ längtat efter sommaren sen januari - februari! Seriöst o nu är sommarlovet så här nära, gaaah! Drog ut med Moa en snabbis nu på kvällen o snackade en massa framtidsplaner inför sommaren, helt gaalet hur mycket som ska hinnas med innan skoolan börjar igen. Men hörni har ni några galna planer inför sommaren? Btw har ju inte tagit kort på min klänning inför skolavslutningen en, men jag får min kamera av Ronja i skolan imorn så då kan jag ta kort o lite sånt på den imorn;) Underbart, men ha de bra bebisar, KYSS!


Förra sommaren på Mini- Ensta, gaaah så himma härligt med sommarnätterna!

L O V E

Hejsansvejsan lingonbajs!,
Kom in för ett tag sen , drog nämnligen ut och träffade Amanda en snabbis . Vi gick runt och snackade om allt och framtida planer ;) Haha livet leker med mig just nu :') Vet inte hur många gånger jag kommer säga det här men asså jag har sommarlov på torsdag! Är så jävla lycklig , förvånar mig inte om glädjetårarna kommer fram!Kyss och smek , sänglek!


sommarn är här på RIKTIGT nu!

Hejhejhejhejhej!,
Kom hem för ett tag sen och har nyss duschat , fyyyfan nu är sommarn här asså! Har ju haft mentorsdag vilket inte alls var kul men jag bryr mig inte för jag har sommarlov om 2 dagar .. helt galet!:D Men iaf drog till Ensta med Brudarna och solade och badade, Gud va kul & myysigt det var .. Haha :) Vad har ni haft för er denna underbara dag? Kyss

Plenty to do!

Ska ut en stund o fixa lite saker, ska kolla om jag kan hämta min kamera om en stund hos Ronja osv. Hörs om en stund sweeties!


Sol & Bad

Hej babes!

Upptaderingen har verkligen vart sämst från mig enda sen vi startade om bloggen, men nu ska jag försöka få upptareingen okej igen.. Just so you know guys!

Måndag: Var ju på Grönan igår med Josefin, Emlie o Emelie. De var verkligen hur bra som helst dock var de lite för varmt under dagen, men sen på kvällen vart de ganska behaglig värme.

Idag så spenderade min klass dagen på Garnudden, sjukt varmt de oxå, vi grillade lite korv osånt o hade de allmänt mys. Efter skolan drog jag hem en snabbis sen kom Rebecca hit o då drog vi ner till Mölle o solade o badade o hade de ännu mer myyys! Hehe;) Sjukt nice dag, de är inte långt till sommarlove nu, fyyfan va jag längtar!



Bada

Heeej snyggingar,
slutade för ett tag sen. Så nu sitter jag hos Ronja och vi ska snart dra och bada!
Ville bara säga det, men hörs senare,
Pusssssssssssssssss!

Picknikat med min kebab!

Hej! Har inte haft tid till bloggen idag , men det gör inget .. hoppas endå ingen suttit vid datan i detta väder! Själv har jag spenderat dagen med Rebecca! Efter jag uppträtt drog vi hem till mig hämtade pengar & Bikini och gick till centrum först och handlade picknik (yy) sen drog vi till garnudden och badade :D Vi var där sjukt länge , tillslut var vi ensamma och hahah vi körde ju värsta showen :) Men aa sen drog vi till bussen och skildes åt </3 men vi träffas igen på onsdag tror jag :D Men hörni nu ska ja duscha igen ;) Satt vi hörs senare .. Pussen!♥
är ledsen tog inga bilder idag , glömde bort det!

Konstig brud

Kebaben♥Blomman

Hejsanhoppsan! Sovit gott? Det har jag iaf ! Just nu sitter jag i mitt rum med världens bästa , hade det bäst igår med henne .. som alltid dåra :) Hihi har nyss duschat satt nu är jag fräsch! Idag ska jag sjunga , ska välkomna nya medborgare i sverige , najs eller inte!  Menmen who cares? Sen ska jag fortsätta vara med Kebaben ♥ Men vi hörs , btw förvänta er ingen update från amanda förns ikväll eller imorn , hon är på grönan!

Jag älskar dig , Varendra liten sak kommer bli bra! Jag lovar , tro på dom orden & jag kommer finnas där för dig hela vägen dit♥

BIG DISS!

Folk som inte kan komma på egna rubriker.

Josefin Hjulström!

Tja snyggon!

Kvällen är spenderad med underbart folk, jag, Josefin, Emelie, David och Anders har vart hemma hos mig nästan hela kvällen och kollat på skräckfilm - One miss called. Sjukt bra film, sätt den?

Just nu är jag med josefin som snart ska ha de mys o kolla på en till skräckfilm - Husk. Såg ju den för några dagar sen med Emelie men jag lyckades konstigt nog somna då hehe, så nu ska jag göra ett nytt försök.

Vi hörs senare, Puss babes!


Jag och Josefin för ca 1år sen♥

Rebecca Lindahl!

Hejhejehejehehejhejehej! Just nu är jag med Rebecca satt aa palla blogga nu! Hejdå!:D

snygg brud.

rubriken kan inte visas

Hej! Har nyss ätit tyyyp , Tacos blev det mumma! Ligger och väntar på att tiden ska gå , vill att rebecca ska vara här nununu! Men så länge får jag väl underhålla mig själv med facebook & annat skit! Härligt eller vadå? haha men ska fixa mig lite smått :) Yepps men vi hörs bitches!

WHERE IS THE FUCKING PARTY?!

Heeeeeeeej! Fuuuck vad bra humör jag e på nu! Jag vill dansa skrika och gaaaaaaah! Någon som är sommarlovs taggad? JAG! Sååååååå jävla nice det kommer bli! Sitter just nu med party rock anthem på högsta volym! Är nog jävligt glad oxå för att min bestis Rebecca ska sova hos mig inatt :D Saknar henne sååå jävla mycket! Men vi hörs bitches!

PARTY ANIMAL-AKON FT.DAVID GUETTA

Sushi!


Drar ner till centrum o äter sushi med Mormor, sen ska jag spendera kvällen med underbaraste Josefin. Ni få ha en jätte bra eftermiddag o kväll, så hörs vi senare!♥

Spirits up again!

Hey Babes!

Nu är jag vaken igen, har precis ätit frukost o humöret på topp igen. Just nu sitter jag ute på min balkong o pratar om en massa med Emelie - Mys! Ska strax hoppa in i duschen o sen fixa mig och lite sånt.

Iaf har inte några direkta planer inför dagen, efter att jag har duschat o fixat mig osv så ska jag försöka ladda ner lite ny musik till min Ipod. Sen lite senare ska jag äta middag me min mormor hihi Gulligt va?;) Sen ikv ska jag väll ut eller något, vad vet jag. Vad ska ni göra idag då? Hoppas ni får en underbar dag iaf.




Borta bra ..

Men hemma bäst! Kom hem för ett tag sen och har typ inte gjort ett piss legat i sängen typ :) Idag vet jag inte vad som händer men ikväll ska jag träffa Rebecca och sova med henne antingen hos mig eller henne , vi får se :D Sen imorn ska jag sjunga , har igentligen ingen lust -.- men måååste . Snart har jag sommarlov,Sjukt underbart! Men nu ska jag snacka med mamma :p Puss så länge!

Kan ni fatta att denna bild är tagen typ tio på kvällen?

skitunge

Godmorgon! Vakna nyss och vädret är nästan lika fint som igår :) Har sommarn kommit för att stanna nu eller? Vi får väl hoppas på det!Idag ska jag åka hem , det ska bli skönt! Men det har varit jätte skönt att vara här :) Men aa är för trött för att skriva satt vi hörs senare , puss!

haha vad ful jag e xd bjuder på den från min pappas brölopp 1 år sedan!


Tired'

Måste verkligen försöka att få någon sömn nu enars kommer jag vara galet sur o tråkig imorn o de är ju onödigt.. right. Hörs senare idag, Puss!


05:37

Godmorgon eller nåt...

Ligger i sängen o är helt sömlöst, har alldeles för mycket att tänka på just nu. Känns som allting sakta försvinner ifrån mig, nej men jag vet inte. Men allt känns så sjukt bra under dagarna sen kommer tankarna när man ska sova o då är de ens hopplöst att försöka sova..

Dessutom är jag hemskt ledsen för de sjukt dåliga uppdateringen o allt, men just nu är de jävligt mycket som händer. Känns inte som jag hinner me allt som jag vill. Har inte haft en lungn stund under natten/kvällen. Först  var jag med Emelie, anders o Micke. Sen när Micke o Anders drog hem så gick jag o Emelie ut o träffade Keff, Erik o Patrik och sen när vi kom hem var vi helt slut så å tittade vi på film o sen så blev de såhär...

Är så sjukt trött men kan verkligen inte sova, vet inte riktigt va jag ska göra...


bajs


Tänker inte blogga mer idag , för jag vill inte sådeså! Känner mig som en barnunge när jag skriver så men det är så det är jag vill helt enkelt inte blogga mer idag! Ni får väl be till gud att Amanda underhåller er med nått inlägg men don't hope too much.


Drar ut!

Och fotar som vanligt! hähä ;D

Gammal bild.


GRATIS DESIGNER!

Maila bara till [email protected] skriv hur du vill ha den och skicka med dom bilderna du vill ha med + Dina inloggningsuppgifter satt jag kan sätta in designen!


Faith

Hello friends! sitter just nu nyduschad med flätor & Lyssnar på musik, hihi :) väntar på att dom ska torka satt mitt hår blir vågigt! :D Vad har ni gjort idag ? Själv har jag sovit , solat och fotat lite :) Härligt ska ut och fota ikväll oxå vid solnedgången tror jag :) Jag är helt kär i deras kamera och vet ni ? Min farfar gillar inte att fota & min farmor orkar inte? GE KAMERAN TILL MIG! Men vi hörs lovers!


Have a nice day!

Nu... drar jag o Emelie till Tumba o käkar Dooonken ennu en gång, hehe:$ Fettovarning, eller kanske inte vad vet jag men aja, så äre. Jag smsbloggar lite senare. Sen uppdatrera jag lite mer sen ikv när jag kommer hem. Ha en bra dag babes, så hörs vi.. Pusspåer!♥


Facelook of the day ;)


sömntuta!

Gud vad pinsamt jag somnade! Haha medans dom åt så tänkte jag vila för jag var trött och då somna jag till halv fyra , riktigt pinsamt! Men nu är jag iaf vaken , fast dom har åkt iväg en snabbis men min äldsta kusin är kvar satt ska väl ut till honom! Vi hörs lovers!♥


Coconut Tree♥





Black & White Dresscode


passar på ..

Att blogga medans dom äter :) Jag skäms över min usla engelska , haha menmen! Mina kusiner är så söta så :) Dom tycker det är kallt här typ , sjukt! Men iöf så har dom 40+ varje dag! Jobbigt värre! Längtar till farmor & farfar kommer satt jag slipper prata så mycket xd  Men vi hörs antagligen när dom kommer! Puss!

random bild


What to do?

GOD MORGON ALLA UNDERBARA LÄSARE!

Har ni sovit gott? Själv så har jag sovit sjukt bra inatt, har nog inte sovit så här bra på jag vet inte hur länge. Idag så blir de nog mest chill hemma ute på balkongen i soolen, emelie kanske kommer hit senare oxå efter hon har klippt sig. Men enars så blire bara ta de lungt tror jag, vad vet jag ändrade planer är ju inte direkt onvanligt om man säger så;) Men just nu känns som en hemma-dag. Vad ska ni göra idag då?

Right now: Nyvaken


Dagens Outfit!

Vill varna er för dålig update från mig , mina kusiner kommer närsomhelst och det är bara jag hemma här satt!


GOOOOOOOODMORGON!

Godmorgon! Jag vaknade nyss , härligt fast hade kunnat sova längre men jag vill dock inte sova bort hela dagen! Vädret är lika fint som igår förutom att det blåser men det kommer ju inte blåsa hela dagen , right? Men nu ska jag ta medicin och käka frulle sen blire att sola!:D Hörs senare under dagen , Puss!

Geeeee miiiiiiiig! Tagen förra sommarn:)


Nattbloggning

Det blev lite ändrade planer,  ligger i sängen och kollar på tv ska strax kolla på Big brother som börjat vid ett. Sen när de är slut ska jag sova, Hörs! Sov gott o dröm sött♥


Words

I feel like I let you down all the time.. what should I do to make you happy? I do my best to make everything as good as possible for you. But it's not always I manage!
 Life is not a bed of roses.. Right?


kan inte sova

jag är hur trött som helst men kan ändå inte sova , vad är felet? Aja kan säkert somna snart! tittade nyss hur många inlägg jag skrivit idag och det var 12 st 13 med det här , applåd te mig! hähä men har varit på blogghumör idag! Aja ska kissa och sen göra ett till försök att sova! Godnight ♥

Vintermorgon 2010


Filmtips?

Hej Sötnosar!

Kom precis in efter en härlig ute kväll spenderad med Ellen, Anders, Lino och Emelie.  Kvällen har faktsikt vart helt okej trots alla jävla mygg. Men man ska inte klaga nu när sommaren faktikst är här på riktigt.. Right!

Nu är jag iaf hemma igen, ligger i sängen och kollar på tv och checkar facebook osånt basic. Ska strax gå ut i köket och ta något att äta. Hehe:$ Glömde äta middag idag, så nu är jag sjukt hungrig..  menmen sånt händer. Sen blire nog Myys o en bra film, Tips?


deppmode

lite smått irreterad , bloggen känns som om den är min egna och så är det ju inte ''/

Aja just nu sitter jag och nördar data typ & Lyssnar på musik min vanliga drog! Humöret är inte lika bra längre men what to do? Det blir nog bättre imorn när jag sovit , brukar vara så med mig! Men det händer så jävla mycket nu och jag tänker för mycket och då får jag hjärnsläpp osv. men nog om det. Har inga speciella planer för imorn , ska sola om det blir bra väder & Kanske träffa min barndomsvän Frida men vi får se hon skulle kanske bada med en kompis , Blir det dåligt väder stannar jag väl inne och fotar! Lovely, men snart ska jag tvätta sminket och fixa mig inför sängen , Farmorn min gillar inte att jag sitter vid datan för länge , hähä ni vet hur gamla kan vara extra försiktiga & jäkligt smarta -.-' Men nej min farmor & farfar är bbäääst , så gulliga så! Men kommer inte blogga mer idag vi hörs imorn när jag vaknat ,P&K!

6 år typ:)


nere på djupet igen..


smmmmmiiiiile!

Kom nyss in från att ha varit ute i kvällsolen och fotat lite smått :)Mår underbart bra just nu , känner på mig att jag kommer måå så bra efter denna helg .. Det är så himla skönt att komma bort och tare lugnt . En skön omväxling , men skulle dock inte kunna bo såhär jämt.. Ska snart sätta mig och titta på tv tror jag , vad ska ni göra resten av denna mysiga kväll? Puss





-


you don't now how strong you are until be strong is the only choice you have


Pictures

KÄÄÄÄÄRLEK TILL VÄDRET! guud fyfan vad underbart väder! Är just nu hos farmor & farfar , har fotat och suttit ute i det fina vädret! Har ni oxå sol där ni bor? Om inte så tycker jag synd om er! Hahah men just nu äääälskar jag sverige , Svensksommar är det bäästa som finns! Men nu ska jag inte sitta vid datan och hänga , satt vi hörs senare!










Lite av bilderna , jag fotar med en Canon Eos 1000D


Ut i sooolen!

Drar ut ett tag nu, känns så onödigt o sitta hemma o lata sig i de här vädret. Skirver sen när jag kommer hem.


Pusssålänge!♥


MAT♥





Just nu: Lunch med Emelie


cousins

Hejsvejs! nu är jag färdigfixad , rummet ser ju sådär ut men orkar inte bry mig . Pratade nyss med farmor och mina kusiner från singapore kommer dit idag :) härligt! Har inte träffat dom på 4 år kanske? Lååång tid och innan dom flyttade dit kunde dom svenska men nu kan dom inte det längre , lite cepe fast dom har ju bott där i typ 10 år?  Jag är ju inte världens bästa på engelska om man säger så! Men nu ska ringa pappsen :) Vi hörs , Puss♥


Dagens...

Dagens typ Outfit och Facelook :)

Flyr till Landet!

Hej! Nu ska jag sätta på musik och turbostäda mitt rum och sedan packa för att åka till min kära farmor & Farfar hela helgen , ska bli sjukt skönt att bara tare lite lugnt för en gångs skull! Men oroa er inte jag kommer blogga på lika bra ändå! Ni kommer dessutom få ännu mer bilder för jag kommer fota massa med deras systemkamera! Men vet inte när hon kommer hit och hämtar mig satt det är bäst jag börjar fixa allt nu! Puss & Kram

Tagen med deras systemkamera på världens sötaste lillebror♥

Godmorgon Sunshines!

Godmorgon,  Väntar på att Emelie ska duscha klart satt vi kan dra hem till mig så att jag oxå kan duscha. Känner mig så ofräch satt de inte finns. Sov hos Emelie i natt, o de har vart sjukt sjukt sjukt varmt i hennes rum under natten! Även fast vi har haft ett fönster öppet så hjälpte de inte. Men kommer datorn snart dö o jag vet inte vart emelies batterisladd till datorn är. Men vi hörs när jag kommer hem, Puss på rumpan!♥


Inte ett moln så långt ögat kan nå

Humöret är på topp och solen skiner , kan livet bli underbarare? Tror inte det! Vad ska ni hitta på idag? Dra & bada kanske? Eller är det för kallt i vattnet? Vad vet jag , haha men jag har faktiskt redan doppat mig i år :) Sitter just nu i mitt rum och knarkar musik , fyfan jag får en känsla av att bara skrika och dansa ... Sommarpirret som börjar komma nu!
Sommartider - Litanol

Utan för mitt fönster , inte ett moln asså!

Är det bara jag som inte kan det?

Jag kan inte se våran statestik vilket stör mig grooovt! Hoppas ''snart'' är idag!
// M

sommarväder!

Hej! Nu var jag hemma från Doktorn! Har fått starkare mediciner satt det ska nog bli bra! Duschade nyss , fyfan vad skönt det var! Det är ju jätte varmt ute satt jag kände mig alldeles äcklig när jag kom hem , men man ska som sagt inte klaga på det fina vädret! Idag har jag inget planerat skulle vara skönt att bara vara hemma för en gångs skull , kanske ligga och sola på balkongen ? Ska även ringa Farmor och fråga om jag får komma ut dit imorn! Är sååå himla trött på salem och vill komma bort! Men vi får se hur det blir med det.. Men nu ska jag käka frukost innan jag dör av hunger! P&K

bild från vandringen med klassen förra veckan

Happy!:D

Snabbt inlägg nurå! Har nyss vaknat och klätt på mig och ska när som helst dra men ville bara uppdatera snabbt!
Men jag skriver igen när jag har kommit hem från Doktorn ^^ Puss , Btw kul att lite nutt folk hittat hit! Fortsätt kommentera , Svarar på alla kommentarer:)

Bjuder! Osminkad tjej & fult hår right now, haha :)

Torsdag

Hejsan svejsan!

Hur mår ni?  Själv mår jag toppen! Halva kvällen är spenderad med Moa och Emelie vi drog till donken o köpte tre stora pommes o tre stora läsk o glass - Mumma! Efter de drog Moa hem pga att jag och Emelie var osociala för att vi nördar ett spel på ipoden o iphonen grovt:$ HEhe...

Sen när moa gått så drog jag o Emelie och köpte en massa godis o sen satte vi oss o prtade i typ en timme innan vi drog hem till Emelie. O Nu sitter vi o pratar med Micke o Jeseper o skype  o äter goodis - Myys!

Men aja ha en bra kväll o sov så gott, så lovar jag att uppdateringen bli bättre i helgen, kanske slänger in en videobogg då oxå, hade bra sålänge.. Puss!


Älskarej PluttN

life goes on

Hej! Vad har ni haft för er ikväll? myst hemma eller varit ute? Själv har jag gjort båda! Jag ska faktiskt gå och lägga mig snart ska upp tidigt imorn för att träffa en doktor , Har pollen och har haft det jätte jobbigt två sommrar i rad pga av för svag medicin satt jag hoppas på att få en starkare! Den har ju inte riktigt börjat ännu men om typ två veckor kommer jag dö! Mår inte heller så bra , har ont i huvudet och mår bara allmänt piss , men palla hänga upp sig på det satt nu ska jag lägga mig puss vi hörs imorn sovgott kära läsare!


i can't blame nobody else than myself

Hej! Kom nyss hem och är sjukt trött! Var ute med Emelie och Amanda men dom var så osociala satt jag drog hem. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska typ lägga mig i sängen och titta på film , Puss på er ♥

Dirty Situation with my Babes!

Hej babes! Jag o Emelie vaknade imorse av att min syrra dunkade Musik i precis utanför mitt rum - Härligt vaknande, eller inte! Men vi gick iaf upp efter typ en timme o åt frulle o fixade oss osv. Sen drog vi ut o gick runt o snackade lite, sen drog vi te centrum o mötte Moa.

Nu är vi hemma hos mig o hare mys på min sjukt lilla balkong o lyssnar på Musik osvosv. Vad gör ni då?

Right now;
 
 


Drar ut nu!

PUSS!

saknad

Hej! Händer idag då? Själv ska jag väl försöka få tag på nån att vara med! :) Ni som har mitt nummer smsaaaa om ni vill träffas! Men innan det ska jag duscha , känner mig inte såå super fräsch om man säger så! Men vi hörs bitches!

missyou

Dagens Fråga :

När har ni skolavslutning? Vi har den 9 alltså om en vecka!:D

Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer

Älskar låten ♥



whenever you need me i'll be there for you

Godmorgon , Sovit gott? Det har jag. Just nu är mitt humör sådär men what to do? Idag vet jag inte vad som händer , kanske vara med någon? Skulle egentligen gjort något med familjen men tror inte det blir av. Men nu blir det att fixa med designen! Idag ska det bli bra för fan! Men vi hörs Puss!

ska jag ...?

Vill ha nununu! Men vet dock inte om jag vågar? Men gash så snyyggt det är asså! Dåååligt photoshopad!

Movie or not?

Hej på er! Vi spelade '' Med andra ord '' Brorsan och jag vann såklart, men det är väl så när man heter Edman i efternamn.. Right? Haha Just nu sitter jag och chillar och funderar på att titta på film men får se om jag orkar , Jag har ju inte sett I am number four ännu satt kanske blir den , Någon som sett den? är den värd att se? Men vi hörs senare om inte , Godnatt ♥


Husk

Hej Sweeties!♥

Kom nyss in har spenderat kvällen utomhus i de underbara vädret med Emelie, Ronja, Micke, Elin o Lino. Vi har bara gått runt o pratat osånt i den döda förorten såkallat Salem hehe..  O nu snart blir de skräckfilm me Gullligaste Emelie, Myyys! Vi ska kolla på Husk -någon som sätt den? Aja, hoppas den är bra iaf, men vi hörs senare ikv/natt eller imorn beronde på va klockan är sen, Puss!♥



tråk

Hej:) Allt bra med er? Själv har jag suttit hela kvällen och fixat med designen men gav tillslut upp för ikväll , fixar det någon annan kväll! Just nu sitter jag i mitt rum och tråkar ska om en stund spela spel med min bror och hans kompisar , vad ska ni göra? Sova kanske? Jag är sjukt glad över att det inte är skola imorn!Men vi hörs , PUSS

Home sweet home :)

Hej! Guud vad jag saknat att sitta vid min älskade data , Det är äkta vänskap mellan oss två , han sviker mig aldrig .. Bengan ♥ Hahahah Men jag & Amanda har bott 3 dagar hos hennes farbror för att vi har praoat på hans statoil mack , det är  en av anledningarna till att vi haft bloggpaus men iaf Det var faktiskt ganska roligt när vi inte behövde städa , hehe :) Men det är iaf jätte skönt att vara hemma igen! Ikväll blir jag hemma och tar det lugnt , skööönt! Ska fixa lite små saker med bloggen nu satt vi hörs senare ska oxå säga till Amanda att börja blogga igen! (a)


Nu kör vi bitches!

Nu börjar vi om , och denna gång kör vi på riktigt!

Yes vi hissar att vi börjar igen!

RSS 2.0